Personel Giriş Çıkış Takip Sistemleri
PDKS (Personel Devam Kontrol Sistemleri) kısaltması olarak bilinen sistemleri ile çalışanlar hakkında giriş ve çıkış, mesai hesaplama, puantaj hesaplama gibi çok sayıda bilgi kontrolünü sağlamak mümkündür. Bunun yanında Personel sicili, özlük bilgileri, iletişim bilgileri, yıllık izin tarihleri, giriş ve çıkış hareketleri gibi şirketle ilişkili tüm verileri kolaylıkla takip edebilirsiniz.
PDKS Personel Takip Yazılım İçeriği:
*PC Üzerinden Personel Kaydı Oluşturma
*Yetkilendirme *1’den Fazla Kullanıcı, *Departman, Görev, Vardiya Tanımlaması
*Genel Giriş Çıkış, *Detaylı Takip, Ziyaretçi Takip *Ziyaretçi Giriş Kaydı *İçerideki Ziyaretçi
*Puantaj Hesaplama *Günlük Giriş Çıkış, Personel Bazında Giriş Çıkış Listesi *Personel Detay, Cihaz Detay Raporu
*Geç Gelenler, Erken Çıkanlar, Geç Çıkanlar, Giriş Yapmayanlar, Çıkış Yapmayanlar, İçerideki-Dışarıdaki Personel Listesi
*Yetkisiz Geçişler *Genel Personel, Ayrıntılı Personel Bordrosu *Maaş Pusulası
*İlk kurulum ve eğitim sonrası, 3 adet uzaktan bağlantı ve 1 eğitim hakkını içerir.
PDKS Personel Takip Cihazları:
Logostech Teknoloji tarafından geliştirilen bir geçiş kontrol ve personel takip cihazıdır.
Logostech geçiş kontrol ve personel takip cihazının ID, MiFare ve proximity kartları okumak üzere 2 farklı tipi vardır. Kartlı geçişe ek olarak, şifreli geçişte sağlanabilmektedir.
30.000 kart kapasitesi ve 50.000 işlem kayıt kapasitesine sahiptir. Şifre ve kart kombinasyonları ile çoklu doğrulama yöntemleri ile yüksek seviyede güvenlik ve esneklik sağlamaktadır.